WMHost > Asiakkaille > Tiedotteet > Uutistiedotteet > 1.8.2010 Domainkampanja

1.8.2010

SateenvarjomiesKesäkampanja: Domain 0 €

KAMPANJA PÄÄTTYNYT

Kesäkampanjamme ajan tarjoamme domainit hintaan 0 € (norm. 20 €) 1.8. - 30.9.2010 välisen ajan.

Kampanja koskee com, net, org, info, biz, mobi, eu, us ja name päätteisiä verkkotunnuksia. *) Kampanja ei koske fi-domaineja.

Kampanja ei koske domainin uusimista. Domain rekisteröidään vuodeksi ja domainille tulee ottaa palveluksi Domainpointer, Domainpark, Premium webhotelli tai Business Pro webhotelli. Domainin voi liittää esimerkiksi olemassa olevaan webhotellipalveluun Domainpointer-palveluna, jolloin kustannukseksi tulee ainoastaan 2 €/kk. Domainiin liitettävän palvelun sopimuskausi on 12 kk.

Hintoihin lisätään alv 24 %.

Tilaa verkkotunnus

Onko yrityksellänne ainoastaan FI-verkkotunnus?

Yrityksille on tänä päivänä erityisen tärkeää varmistaa näkyvyys Internetissä sekä suojella oman yrityksen nimeä ja tuotemerkkejä. Vaikka yrityksellänne ei välttämättä ole nyt, eikä lähitulevaisuudessakaan aikomusta laajentaa toimintaa ulkomaille, tulisi yritysten silti turvata oma nimensä.

Kampanjalle/tuotemerkille oma domain?

Tukeakseen kampanjan tai tietyn tuotemerkin näkyvyyttä, on niille suositeltavaa hankkia uniikki verkkotunnus. Mieleenpainuva kampanja on usein helpommin muistettava, kun mainostavan yrityksen nimi. Hakukoneoptimoinnissa yksi tärkeä osa on verkko-osoitteen täsmääminen käyttäjän tekemään hakuun, jolloin saadaan helpommin kampanjasivun sijoittumista parannettua luonnollisissa hakutuloksissa.